Macchine per incisione, pulizia, saldatura e marcatura laser

Pigliate una citazioneaviò
Chì sò i difetti cumuni è cumu si risolve?

Chì sò i difetti cumuni è cumu si risolve?

E macchine di marcatura pneumatica, chì ponu marcà nantu à i prudutti, diventanu sempre più impurtanti.Marcanu i prudutti cù loghi esclusivi è impediscenu strettamente "copycats".À u listessu tempu, ponu ancu ghjucà un rolu promozionale per i prudutti.Quandu ci sò prublemi, ponu ancu fà Traceability permanente à u pruduttu.

111

Per quessa, l'usu di macchine pneumatiche di marcatura in marcatura industriale hè assai cumuna, soprattuttu per a marcatura di numeri di cornice di carretti, marcatura di numeri di mutore di motocicletta, marcatura di cilindru di gas liquefied, marcatura di flange, marcatura di targa metallica, etc.

222_03

Esempiu di marcatura di u casu

222_05

Esempiu di marcatura di u casu

222_08

Esempi di marcatura di u mutore

Macchina di marcatura CHUKE - Cum'è un fabricatore prufessiunale di macchine di marcatura pneumatica da più di 20 anni, simu quì per presentà alcune possibili difetti chì pudete scontru.

1.U marcatu ùn hè micca chjaru è l'effettu hè poviru

U typing unclear di a macchina di marcatura pneumatica hè generalmente causata da a bassa temperatura di a macchina.Cusì pudemu preheat a macchina per 15 minuti prima di marcatu, è poi cumincianu à codificà.Se ci hè una necessità urgente di l'equipaggiu per u travagliu di marcatura, a temperatura pò esse aghjustata prima à un statu d'alta temperatura, è dopu u travagliu di marcatura pò esse realizatu quandu a temperatura s'eleva à un livellu stabile.

2.A macchina di marcatura pneumatica ùn pò micca travaglià nurmale

Di solitu ci sò parechji fattori chì causanu stu tipu di fallimentu: 1. Verificate se ogni linea hè cunnessa currettamente, è vede s'ellu hè attivatu u switch;2. Verificate s'ellu u tubu di intake è u pipe d'aria sò cunnessi currettamente;3. Verificate s'ellu u fusible hè guastatu è s'ellu u sistema di alimentazione hè normale.;4.Prima di principià l'equipaggiu, hè megliu cuntrollà i pezzi cù cura per prevene i prublemi di cunnessione causati da pezzi solti per l'usu longu.Nota: Durante u prucessu di marcatura, hè necessariu di seguità strettamente i passi in u manuale per a codificazione, è ùn cambia micca arbitrariamente i prucessi operativi.

3.A macchina di marcatura pneumatica ùn pò micca stampà fonti

Stu fallimentu pò esse causatu da a mancanza di fonti in a biblioteca di fonti.Pudemu cuntrollà u statutu di a biblioteca di fonti è impurtà u font necessariu in questu.

4.A stampa d'acciaio fatta da a macchina di marcatura pneumatica hè deformata o spustata

Di solitu ci sò parechji punti per causà stu tipu di fallimentu: 1. Hè pussibule chì a nostra agulla ùn hè micca stretta o l'agulla hè solta per via di l'usu longu.In questu casu, avemu solu stringhje l'agulla cù una chjave;2. U cuntenutu di a marca supera u stabilitu 3. A vita di serviziu di a machina di marcatura pneumatica hè troppu longa, risultatu in un spaziu più grande trà i rails di guida, è i rails di guida deve esse rimpiazzati.

Sò questi cunsiglii utili per u vostru travagliu?Solucuntatta ciper sapè più nantu à questu.


Tempu di post: Jul-22-2022
Inquiry_img