Macchine per incisione, pulizia, saldatura e marcatura laser

Pigliate una citazioneaviò
Macchina di marcatura laser o macchina di marcatura di punti?

Macchina di marcatura laser o macchina di marcatura di punti?

Recentemente avemu ricevutu una dumanda da un cliente per una macchina di marcatura laser, è infine avemu cunsigliatu una macchina di marcatura pneumatica persunalizata secondu i so bisogni precisi.Allora cumu duvemu sceglie trà sti dui tipi di macchine di marcatura?

Fighjemu e so differenze cum'è seguente:

333

1. Principiu differente

A macchina di marcatura laser hè un equipamentu di marcatura chì usa diversi laser per chjappà u fasciu laser nantu à a superficia di diversi materiali, è u materiale di a superficia pò esse sottumessi à cambiamenti fisichi o chimichi attraversu a luce, gravendu cusì segni permanenti cum'è mudelli, marchi è parolle.

A macchina di marcatura pneumatica hè una agulla di stampa cuntrullata da computer chì si move secondu una certa trajectoria in i piani bidimensionali X è Y, è l'agulla di stampa esegue un muvimentu d'impattu à alta frequenza sottu l'azzione di l'aria compressa, imprimendu cusì una certa prufundità di segni nantu à u travagliu.

A marcatura laser di fibra hè una alternativa à i trattamenti di incisione o di incisione, tramindui chì alteranu a microstruttura di u materiale è ponu purtà à cambiamenti in forza è durezza.Perchè a marcatura laser in fibra hè incisione senza cuntattu è travaglia rapidamente, i pezzi ùn anu micca sottumessu à u stress è u dannu pussibule chì altre soluzioni di marcatura ponu causà.Un densu revestimentu d'ossidu cohesiu chì "cresce" nantu à a superficia;Ùn avete bisognu di funnu.

E linee guida di u guvernu per l'Identificazione Unicu di Dispositivi (UDI) per tutti i dispositi medichi, implanti, arnesi è dispusitivi definiscenu l'etichettatura permanente, chjara è precisa.Mentre u tagging migliurà a sicurità di i pazienti riducendu l'errori medichi, furnisce l'accessu à e dati pertinenti è facilitendu a tracciabilità di u dispositivu, hè ancu utilizatu per cumbatte a falsificazione è a frode.

801cd23c4c6841ae88dc24c0f0e4ac10 (2)
801cd23c4c6841ae88dc24c0f0e4ac10 (2)

2. Applicazioni differente

A macchina di marcatura laser pò esse appiicata à metalli è micca metalli.Attualmente, hè principarmenti utilizatu in certe occasioni chì necessitanu una precisione più fina è più alta, cum'è cumpunenti elettronichi, circuiti integrati (IC), apparecchi elettrici, cumunicazioni mobili, prudutti di hardware, accessori per strumenti, Strumenti di precisione, vetri è orologi, gioielli, pezzi d'auto. buttoni di plastica, materiali di costruzione, tubi di PVC, imballaggi alimentari.

Macchine di marcatura pneumatica sò soprattuttu aduprate in metalli è non metalli cù durezza dura, cum'è diverse parti meccaniche, macchine utensili, prudutti di hardware, tubi metallici, ingranaggi, corpi di pompa, valvole, elementi di fissaggio, acciaio, strumenti, equipaggiamenti elettromeccanici e altre marcature metalliche. .

2. prezzu differente

U prezzu di a macchina di marcatura laser hè più caru cà quellu di a macchina di marcatura pneumatica.U prezzu di a macchina di marcatura pneumatica hè generalmente di circa 1.000 USD à 2.000 USD, mentre chì u prezzu di a macchina di marcatura laser varieghja da 2.000 USD à 10.000 USD.Pudete sceglie secondu a vostra propria dumanda.Sè avete bisognu di stampà tracce profonde nantu à u metallu, sceglite una macchina di marcatura pneumatica, è se avete bisognu di prudutti belli è d'alta precisione, sceglite una macchina di marcatura laser.

Cuntattate cù a macchina CHUKE, vi offre e soluzioni prufessiunali.(*^_^*)


Tempu di post: Jul-22-2022
Inquiry_img