Macchine per incisione, pulizia, saldatura e marcatura laser

Pigliate una citazioneaviò
Macchina di marcatura laser UV - a megliu scelta per a marcatura di vetru

Macchina di marcatura laser UV - a megliu scelta per a marcatura di vetru

Cù u prugressu è u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, una varietà di prudutti multi-elementu cresce ghjornu per ghjornu, è avà l'industria di l'occhiali hè diventata una industria indispensabile in a vita.A causa di nearsightedness, anziane, astigmatismu, ombrezza, radiazzioni è altri fattori, lunettes guasi divintatu un pezzu di u standard, cusì ci deve esse amici truverete u numeru è inglese nantu à u quadru.Per quessa, anu da aduprà a tecnulugia laser per sculpite u LOGO nantu à i so prudutti.

U macchina per incisione laser UV pruduciutu da CHUKE hè statu ricunnisciutu da l'industria di i vetri.Per mette in risaltu e caratteristiche di i so prudutti à u stessu tempu, ma ancu per scaccià nantu à i prudutti falsi è shoddy, più è più pruduttori di occhiali avarà a macchina di incisione laser di i fabricatori di l'equipaggiu laser CHUKE, marcatu a marca, LOGO, specificazioni, mudelli. , materiali, funzione è altre infurmazione gràfica di vetri nantu à u quadru o lenti, durà è ùn sbiadisce, bella à u listessu tempu hà ancu a funzione anti-falsificazione.

Campione di incisione di marcatura UV -3
Campione di incisione di marcatura UV -2
Campione di incisione di marcatura UV -1

Macchina di incisione laser Uv chì marca u principiu di a cornice di l'occhiale, l'usu di laser ultraviolet 355nm è tecnulugia di raddoppiu di frequenza di cavità di terzu ordine, attraversu l'enfasi di una fonte di luce viola d'alta densità di energia chì agisce nantu à a cornice di lenti o materiali di lenti sopra, attraversu a corta lunghezza d'onda. U laser rompe direttamente a catena molekulari sopra u quadru di l'occhiale, facilmente u nivellu di micron luminosu viola in u quadru di l'occhiale sopra a realizazione di l'incisione di radiu, Attraversu a pusizione di marcatura di cuntrollu di l'urdinatore industriale equipatu prufessiunale, ancu una zona cusì chjuca cum'è u pede di l'occhiale pò esse sustinutu. incisione fine, per riduce a deformazione meccanica di u materiale in una larga misura, chì appartene à u cumpurtamentu termale di a fonte di luce fredda.

srged (1)
srged (2)

A macchina di incisione laser Uv di CHUKE in più di l'industria di i vetri è di parechje industrii, ma ancu per l'industria di u metale, l'industria plastica, l'industria di vetru, alcune industrie non metalliche cum'è l'incisione laser o u taglio.Hè usatu in semiconductor, cunchiglia ilittronica, signu di parti d'auto, trasfurmazioni di vetru, equipamentu medicale, segnu plasticu di ingegneria è altri campi.


Tempu di Postu: Dec-07-2022
Inquiry_img