Macchine per incisione, pulizia, saldatura e marcatura laser

Pigliate una citazioneaviò
Cumu sceglie i punti di marcatura di punti?

Cumu sceglie i punti di marcatura di punti?

Tutti sapemu chì u principiu di a machina pneumatica di marcatura hè di prima inserisce u cuntenutu di caratteri è grafici chinesi è inglesi in l'urdinatore, è dopu l'urdinatore u cunverte in un signalu digitale è u trasmette à u controller, è dopu sottu à l'azzione. di l'aria compressa, l'agulla di marcatura face alta frequenza U muvimentu di micro-impattu colpisce a superficia di u pruduttu, chì lascia una marca cuncave nantu à a superficia di u pruduttu.

redf (1)

Hè principarmenti adattatu per a marcatura metallica di diverse parti meccaniche, macchine utensili, prudutti di hardware, tubi metallici, ingranaggi, corpi di pompa, valvole, fasteners, acciai, strumenti è metri, apparecchi elettromeccanici, etc.

rossu (3)
rossu (4)
rossu (2)

As u consumabile principale di a macchina di marcatura pneumatica - l'agulla di marcatura, cumu si deve sceglie ?

Primu, un inseme di agulla di marcatura hè custituita da un core di l'agulla, una primavera, una lavatrice è una agulla coperta.

rossu (5)

Sicondu, Cum'è un fabricatore prufessiunale di agulla di marcatura, i diametri di l'agulla di marcatura chì currispondenu di manera rutinaria à e macchine di marcatura pneumatica sò 2mm, 3mm, 4mm, 5mm, 6mm, etc. Pudemu ancu persunalizà secondu i bisogni di i clienti, allargà o addensate, cusì chì a marcatura hè più profonda è l'effettu hè megliu.

rossu (6)
rossu (7)

Diverse dimensioni per diversi prudutti:

1.Agu di marcatura da 2 mmhè adattatu per a marcatura di u pianu d'aluminiu, l'effettu di marcatura hè densu è uniforme, è a pista di stampa hè basicamente un prufilu lineare senza tracce evidenti di matrice di punti.

2.Agu di marcatura da 3 mmhè adattatu per una larga gamma è u materiale di stampa di destinazione hè grande, cumprese l'aluminiu, l'ottone, l'acciaio inossidabile, l'acciaio di bassa durezza, etc.

3.Agu di marcatura da 4 mmhà un effettu evidenti in a marcatura di piastra d'acciaio, adattata per marcà u numeru di quadru, codice VIN è altri bisogni di marcatura cù una certa prufundità.

4.Agu di marcatura da 5 mmhè adattatu per a marcatura prufonda nantu à i materiali duri cum'è i platti d'acciaio, chì hè più prufonda di a prufundità di marcatura generale.

5.Agu di marcatura forte di 6 mmpò ghjunghje à più di 0,5 mm nantu à a piastra d'acciaio, è hè chjaramente visibile dopu a pittura o galvanizazione.

Infine, CHUKEhè a fabricazione di punti di marcatura di punti per 17 anni, è furnisce l'80% domesticu di i clienti di fabricazioni di macchine.Avemu un dipartimentu strettu di cuntrollu di qualità.

Semu sempre dedicati à offre spilli di marcatura eccellenti per i nostri clienti è stock sufficienti

pò scuntrà cù a vostra dumanda urgente.

rossu (8)
rossu (9)
rossu (10)

Tempu di Postu: Set-06-2022
Inquiry_img