Macchine per incisione, pulizia, saldatura e marcatura laser

Pigliate una citazioneaviò
Cumu funziona a macchina di pulizia laser per pulisce a pittura

Cumu funziona a macchina di pulizia laser per pulisce a pittura

Tecnulugia di pulizia Laser hè una suluzione di pulizia chì usa un laser à impulsi curtu à alta frequenza cum'è u mediu di travagliu.U fasciu d'alta energia di una lunghezza d'onda specifica hè assorbita da a strata di ruggine, a strata di pittura è a strata di contaminazione, furmendu un plasma in rapida espansione, è à u stessu tempu, hè generata una onda di scossa, è l'onda d'urtu face chì i contaminanti sò spezzatu in pezzi è eliminati.U sustrato ùn assorbe micca l'energia, dannu a superficia di l'ughjettu chì hè pulita, o degrada a so superficia.
In cunfrontu cù i metudi di pulizia chimica ordinariu è i metudi di pulizia meccanica, a pulizia laser hà e seguenti caratteristiche:

1. Hè un cumpletu "prucessu di pulizia secca, chì ùn deve micca l'usu di fluidi di pulizia o altre suluzione chimica. Hè un prucessu di pulizia "verde", è a so pulizia hè assai più altu ch'è quella di i prucessi di pulizia chimica;

2. U scopu di pulizia hè assai largu.Stu metudu pò esse usatu per a pulizziari da a grande terra bluccata (cum'è impronte digitali, ruggine, oliu, pittura) à particelle fine (cum'è particelle ultrafine di metalli, polvera);

3. A pulizia laser hè adattata per quasi tutti i sustrati solidi, è in parechji casi pò solu sguassà a terra senza dannu u sustrato;

4.Laser pulizia pò facirmenti rializà u funziunamentu autumàticu, è fibre otticu pò dinù esse usata à intruduce u laser in l 'area polluted.L'operatore solu deve operare remotamente da una distanza, chì hè assai sicura è còmuda.Questu hè assai sicuru è cunvene per alcune applicazioni speciali, cum'è a rimozione di ruggine di tubi di condensatori di reattori nucleari di grande significatu.

In particulare per a fabbrica di pittura, ricumandemu a nostra macchina di pulizia laser chì hè megliu per l'ambiente.
Dopu à a pittura, s'ellu ci hè un difettu, a maiò parte di e fabbriche sceglienu di utilizà l'acidu sulfuricu per striscia a pintura, ma hè un bruttu è aghjunghjenu a contaminazione à l'ambiente.Ricertamenti, avemu ricevutu a mostra da u nostru cliente è fà l'esperimentu.

pittura 1

Per questa situazione, u spessore di foglia dipinta hè di circa 0,1 mm, allora ricumandemu di utilizà a macchina di pulizia laser pulsata.Avemu aduprà parechji modi per pulizziari è foto cum'è quì sottu.

pittura 2
pittura 3

Detaglii di a macchina di pulizia a pulsazione laser:

pittura 4
pittura 5
pittura 6
pittura 7

Infine, ùn importa induve è quandu, mandateci a vostra mostra, vi aiuteremu à risolve u vostru prublema è furnisce suluzioni prufessiunali.


Tempu di post: Aug-29-2022
Inquiry_img